Χανιά 28210 58290 - Ηράκλειο 2811 103130 | News | F.A.Q. | Blog

GetOrder - Διαδικτυακό Σύστημα Παραγγελιών

 

Λήψη παραγγελιών από παντού!

Εύκολα και Οικονομικά!

Τι είναι και ποιους αφορά

Το σύστημα παραγγελιών GetOrder είναι μια ολοκληρωμένη, αποτελεσματική και μικρού κόστους διαδικτυακή πλατφόρμα λήψης και διαχείρισης online παραγγελιών.

Μέσω του GetOrder μπορείτε να δεχθείτε παραγγελίες από το site σας, τη σελίδα σας στο Facebook και μέσω εφαρμογής για κινητές συσκευές.

Βρίσκει εφαρμογή σε οποιοδήποτε κατάστημα κάνει παραδόσεις στον χώρο του πελάτη (delivery), κυρίως για καταστήματα καφέ και εστίασης (σουβλατζίδικα, πιτσαρίες, καφετέριες, κ.ά), αλλά και άλλου είδους επιχειρήσεις.

Πως λειτουργεί

1. Κάθε κατάστημα αποκτά το δικό του σύστημα GetOrder.
2. Γίνεται εισαγωγή των προϊόντων
3. Το σύστημα συνδέεται είτε με το site του καταστήματος, είτε με το facebook page του καταστήματος, είτε μετατρέπεται σε εφαρμογή για κινητά είτε συνδέεται με όλα αυτά μαζί!
4. Οι πελάτες παραγγέλνουν με εύκολο και απλό τρόπο.
5. Το κατάστημα διαχειρίζεται τις παραγγελίες και τους πελάτες του

Γιατί να το επιλέξω

01Δεν έχει προμήθειες
Το σύστημα παρέχεται στη μορφή Software as a Service, δηλαδή έχει σταθερή ετήσια συνδρομή. Καμία προμήθεια επί των παραγγελιών που λαμβάνετε.

02Είναι πολυκαναλικό!
Μπορεί να εφαρμοστεί είτε στο site, είτε στη σελίδα στο Facebook, είτε να γίνει mobile εφαρμογή, είτε όλα αυτά μαζί. Απλά αποφασίστε από πού θα ξεκινήσετε.

03Είναι απλό και βοηθάει πολύ την επιχείρηση
Εύκολο στη χρήση και για τους πελάτες σας και για εσάς. Μέσα από ένα σύστημα έχετε όλες τις παραγγελίες και τους πελάτες σας όπως πρέπει!

04Είναι πολύ οικονομικό
Η τιμή του θα σας συναρπάσει. Ελάτε σε επαφή μαζί μας για όλες λεπτομέρειες και ζητήστε την ειδική τιμή γνωριμίας.

05Είναι σύγχρονο
Το GetOrder δημιουργήθηκε με τα πιο σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία και με πρόσφατες τεχνικές design.

Τι περιλαμβάνει

Το GetOrder έχει μια σειρά από εργαλεία όπως: Διαχείριση πελατών, διαχείριση παραγγελιών, επιβεβαίωση και εκτύπωση της παραγγελίας, αυτόματη ένδειξη ανοικτού ή κλειστού καταστήματος, προσθήκη / τροποποίηση προϊόντων, κ.ά.

Επιπλέον συνοδεύεται από σημαντικές υπηρεσίες όπως εισαγωγή προϊόντων, συνεχή υποστήριξη, όλες τις ανανεώσεις κατά την περίοδο της συνδρομής χωρίς extra χρέωση, κ.ά.

Επιπλέον Προσφορές!

Για λίγο διάστημα μόνο, με την υιοθέτηση του GetOrder απολαμβάνετε δυο σημαντικές προσφορές:

1. Έκπτωση 20% στις υπηρεσίες κατασκευής / ανακατασκευής του δικτυακού σας τόπου.

2. Έκπτωση 20% σε γραφιστικές υπηρεσίες (π.χ. μενου) από επιλεγμένους γραφίστες, συνεργάτες της ΙΜΜΚΟ.

Πως μπορώ να μάθω περισσότερα;

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια αναλυτικότερη παρουσίαση του συστήματος.

 

Σίγμα Plus - Σύστημα Σχολικών Επιτροπών και Σχολικών Κοινοτήτων

Σίγμα...
όπως Σχολείο,
όπως Σχολική Επιτροπή...

Sigmaplus Logo

Το σύστημα "Σίγμα plus" προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
  • Ταχύτητα και απλούστευση διαδικασιών
  • Πρόσβαση από παντού για πιστοποιημένους χρήστες
  • Μείωση του φόρτου εργασίας για τις διοικητικές / διαχειριστικές διαδικασίες των μελών των σχολικών κοινοτήτων και επιτροπών
  • Καθολικός χαρακτήρας, καθώς εμπλέκονται και διευκολύνονται τόσο οι σχολικές επιτροπές, όσο και οι σχολικές κοινότητες
  • Απρόσκοπτη λειτουργία
  • Συνεχής υποστήριξη
  • Αναβαθμίσεις για όλους, σε πραγματικό χρόνο και με βάση κάθε νέα αλλαγή στη νομοθεσία και τις θεσμικές απαιτήσεις.

 

WebHotelier - Online Σύστημα Κρατήσεων για Ξενοδοχεία/ Καταλύματα

Η ΙΜΜΚΟ συνεργάζεται με την ελληνική εταιρία RezLogic και προσφέρει ένα από τα καλύτερα και αποτελεσματικότερα online συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων για ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα.

Το WebHotelier είναι ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο σύστημα on-line κρατήσεων, απόλυτα χρηστικό και φιλικό προς τους τελικούς χρήστες, το οποίο παρέχει υψηλών απαιτήσεων υπηρεσίες για κάθε τύπο επιχείρησης στον τομέα της διαμονής και της φιλοξενίας.

Μεταξύ άλλων, το WebHotelier παρέχει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων δυνατότητες όπως:

  • webhotelierΔυναμική τιμολόγηση και δημιουργία δυναμικών πακέτων φιλοξενίας
  • Καθορισμό τιμoκαταλόγων ανά δωμάτιο (Room Rates)
  • Πολυγλωσσικότητα
  • Δημιουργία ειδικών τιμοκαταλόγων για συνεργάτες με ειδικό κωδικό πρόσβασης
  • Υποσύστημα δημιουργίας εκπτωτικών κουπονιών μέσω ειδικών κωδικών (voucher codes) για διαφημιστικούς / προωθητικούς σκοπούς
  • Ασφαλείς Online Πληρωμές
  • Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης
  • Συνδεσιμότητα με άλλα διεθνή portals (π.χ. TripAdvisor.com, Greeka.com, GTO.gr, lovelyhotels.gr, exploresantorini.com, santorini.com)
  • Ανάρτηση χαρτών και οδηγιών πρόσβασης στο ξενοδοχείο
  • Σύνδεση με Ταξιδιωτικούς Πράκτορες
  • Ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών μελών (Members Club), κ.ά.

Και όλα τα παραπάνω:

α) Χωρίς εγκαταστάσεις επιπλεόν λογισμικού ή υπολογιστικών συστημάτων στα ξενοδοχεία/ καταλύματα. Όλες οι λειτουργίες του συστήματος πραγματοποιούνται και διαχειρίζονται με εύκολο τρόπο μέσω του Διαδικτύου.

β) Με ιδιαίτερα χαμηλή χρέωση που βασίζεται στον όγκο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται.

γ) Με την εγγύηση, την αξιοπιστία και την πλήρη υποστήριξη των εταιριών ΙΜΜΚΟ και RezLogic.

Για μια πλήρη και σωστή ενημέρωση σχετικά με το σύστημα WebHotelier και τα οφέλη του, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις διαμονής και φιλοξενίας μπορούν να έρθουν σε επαφή με τους συμβούλους της ΙΜΜΚΟ.

>> Δείτε μερικά από τα ξενοδοχεία/ ενοικιαζόμενα διαμερίσματα/ καταλύματα που χρησιμοποιούν το WebHotelier

Citizen Relationship Management System

Το Citizen Relationship Management System (IMMKO CiRM) αποτελεί ένα εύχρηστο και αποτελεσματικό σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Αποστολή του είναι η καταγραφή, η οργάνωση και η διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών (citizen requests management) και η διαχείριση των εργασιών (workflow management) σε φορείς δημόσιας διοίκησης.

Σκοπός του IMMKO CiRM είναι να διευκολύνει τους φορείς-χρήστες:

  • στην έγκαιρη και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων των πολιτών και ταυτόχρονα
  • στην ποιοτική αναβάθμιση της επιχειρησιακής λειτουργίας των φορέων δημόσιας διοίκησης μέσω της βέλτιστης διαχείρισης ανθρώπινων (human resource management) και λειτουργικών πόρων (operational management).

Σε ποιούς απευθύνεται

  • Δήμους - Περιφέρειες
  • Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου - Συμφέροντος που διαχειρίζονται αιτήματα πολιτών (π.χ. Επιμελητήρια)

Βασικές λειτουργίες

  • immko cirm logoΔημιουργία - Κατηγοριοποίηση & Αναζήτηση Αιτημάτων
  • Αναλυτική Παρακολούθηση Αιτημάτων
  • Ανάθεση Εργασιών σε Τμήματα - Τομείς
  • Διαχείριση Στοιχείων Πολιτών
  • Διαχείριση Χρηστών με διαφορετικούς ρόλους
  • Αναφορές Προόδου Εργασιών
  • Στατιστικά Στοιχεία Εξυπηρέτησης πολιτών
  • Ενημέρωση πολιτών μέσω e-mail & SMS

Απαιτήσεις του Συστήματος

Το IMMKO CiRM είναι ένα Web-based σύστημα και αυτό του επιτρέπει να λειτουργεί κάτω από οποιοδήποτε περιβάλλον εργασίας. Το σύστημα ΔΕΝ απαιτεί:

  • Την αγορά και εγκατάσταση νέου υλικού (hardware)Την αναβάθμιση των λογισμικών (software) που διαθέτει ο οργανισμός που το χρησιμοποιεί
  • Εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής από τους χρήστες
  • Επι τόπου συντήρηση και βελτιστοποίηση, καθώς μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια αναλυτικότερη παρουσίαση του συστήματος.

ΙΜΜΚΟ SMS

immko sms page imageΣύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες ο μέσος χρήστης της κινητής τηλεφωνίας αποστέλλει/ λαμβάνει πάνω από 40 μηνύματα (SMS) μηνιαίως.

Η αποστολή μαζικών μηνυμάτων ενημέρωσης, υπενθυμίσεων, σφυγμομετρήσεων (gallop) κ.λπ., αποτελεί έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών με πολύ πολύ χαμηλό κόστος για μικρές, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Η υπηρεσία ΙΜΜΚΟ SMS σχεδιάστηκε για να προσφέρει στους χρήστες ένα απλό, αξιόπιστο και οικονομικό σύστημα αποστολής μηνυμάτων SMS. Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της υπηρεσίας συνοψίζονται στα ακόλουθα 5 σημεία:

  • Χαμηλές και ξεκάθαρες χρεώσεις: Η μέγιστη τιμή για κάθε μονάδα SMS στην Ελλάδα δεν ξεπερνά τα 0,05€, ενώ μπορεί να φτάσει και κάτω από 0,04€ ανάλογα με την ποσόστητα μονάδων SMS που αποκτά ο χρήστης.
  • Μαζικές και αξιόπιστες αποστολές μηνυμάτων σε όλο τον κόσμο: Δυνατότητα αποστολής μέχρι και 10.000 μηνυμάτων SMS κάθε φορά σε 712 δίκτυα κινητής τηλεφωνίας σε 212 χώρες.
  • Εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης: Η πρόσβαση πραγματοποιείται από οποιονδήποτε υπολογιστή με σύνδεση στο internet και οι χρήστες μπορούν με εύκολο τρόπο να εκμεταλλευτούν δυνατότητες όπως:
  • Εύκολη εισαγωγή των στοιχείων των παραληπτών και δημιουργία ομάδων παραληπτών
  • Μεταχρονολογημένη αποστολή SMS με προγραμματισμό μελλοντικής αποστολής SMS σε προκαθορισμένη ώρα και ημερομηνία.
  • Πλήρες ιστορικό των αποστολών και άμεση ενημέρωση για το διαθέσιμο υπόλοιπο των credits μετά από κάθε χρήση.
  • Ασφάλεια δεδομένων: Τα δεδομένα που εισάγεται στο σύστημα δε μεταπωλούνται σε τρίτους και δε χρησιμοποιούνται για οποιονδήποτε άλλο λόγο από την ΙΜΜΚΟ.
  • Συνεχής Υποστήριξη: Πλήρης υποστήριξη των χρηστών σε όλες τις λειτουργίες του συστήματος.

Για την IMMKO

Ολοκληρωμένες διαδικτυακές υπηρεσίες από το 2007. Ο τεχνολογικός σας συνεργάτης!

Γρήγορη Επικοινωνία

  info (@) immko.gr
Χανιά 2821058290
 Ηράκλειο 2811103130
  Περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας

 

Βρείτε μας στον χάρτη

Πρόσφατα Νέα

04
Οκτ2017

Δυο Βραβεία στα Regional Media...

Σημαντική διάκριση για την IMMKO με δυο βραβεία στα Regional Media Awards 2017.

15
Ιουλ2016

Website Check-Up: Αξιολόγηση Ιστοσελίδων

H IMMKO ανακοινώνει την παροχή της νέας υπηρεσίας Website Check-Up, με την οποία αξιολογείται και βελτιώνεται η...

12
Νοε2015

GetOrder - Nέο Διαδικτυακό Σύστημα...

H IMMKO με χαρά ανακοινώνει την ολοκλήρωση και το λανσάρισμα του νέου διαδικτυακού συστήματος παραγγελιοληψίας GetOrder, το...

05
Αυγ2015

Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων παιδικών σταθμών

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία στις αρχές Αυγούστου, η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Χανίων...

«
»

Projects της ΙΜΜΚΟ

  • allSchools - Η εκπαίδευση ξεκινά από εδώ
  • Newspad
  • Σίγμα Plus

Newsletter

Μάθετε ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εξελίξεις, επιτυχημένες πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν και τα τελευταία νέα της ΙΜΜΚΟ από το μηνιαίο μας newsletter!