Χανιά 28210 58290 | News | F.A.Q. | Blog

GetOrder - Διαδικτυακό Σύστημα Παραγγελιών

 

Λήψη παραγγελιών από παντού!

Εύκολα και Οικονομικά!

Τι είναι και ποιους αφορά

Το σύστημα παραγγελιών GetOrder είναι μια ολοκληρωμένη, αποτελεσματική και μικρού κόστους διαδικτυακή πλατφόρμα λήψης και διαχείρισης online παραγγελιών.

Μέσω του GetOrder μπορείτε να δεχθείτε παραγγελίες από το site σας, τη σελίδα σας στο Facebook και μέσω εφαρμογής για κινητές συσκευές.

Βρίσκει εφαρμογή σε οποιοδήποτε κατάστημα κάνει παραδόσεις στον χώρο του πελάτη (delivery), κυρίως για καταστήματα καφέ και εστίασης (σουβλατζίδικα, πιτσαρίες, καφετέριες, κ.ά), αλλά και άλλου είδους επιχειρήσεις.

Πως λειτουργεί

1. Κάθε κατάστημα αποκτά το δικό του σύστημα GetOrder.
2. Γίνεται εισαγωγή των προϊόντων
3. Το σύστημα συνδέεται είτε με το site του καταστήματος, είτε με το facebook page του καταστήματος, είτε μετατρέπεται σε εφαρμογή για κινητά είτε συνδέεται με όλα αυτά μαζί!
4. Οι πελάτες παραγγέλνουν με εύκολο και απλό τρόπο.
5. Το κατάστημα διαχειρίζεται τις παραγγελίες και τους πελάτες του

Γιατί να το επιλέξω

01Δεν έχει προμήθειες
Το σύστημα παρέχεται στη μορφή Software as a Service, δηλαδή έχει σταθερή ετήσια συνδρομή. Καμία προμήθεια επί των παραγγελιών που λαμβάνετε.

02Είναι πολυκαναλικό!
Μπορεί να εφαρμοστεί είτε στο site, είτε στη σελίδα στο Facebook, είτε να γίνει mobile εφαρμογή, είτε όλα αυτά μαζί. Απλά αποφασίστε από πού θα ξεκινήσετε.

03Είναι απλό και βοηθάει πολύ την επιχείρηση
Εύκολο στη χρήση και για τους πελάτες σας και για εσάς. Μέσα από ένα σύστημα έχετε όλες τις παραγγελίες και τους πελάτες σας όπως πρέπει!

04Είναι πολύ οικονομικό
Η τιμή του θα σας συναρπάσει. Ελάτε σε επαφή μαζί μας για όλες λεπτομέρειες και ζητήστε την ειδική τιμή γνωριμίας.

05Είναι σύγχρονο
Το GetOrder δημιουργήθηκε με τα πιο σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία και με πρόσφατες τεχνικές design.

Τι περιλαμβάνει

Το GetOrder έχει μια σειρά από εργαλεία όπως: Διαχείριση πελατών, διαχείριση παραγγελιών, επιβεβαίωση και εκτύπωση της παραγγελίας, αυτόματη ένδειξη ανοικτού ή κλειστού καταστήματος, προσθήκη / τροποποίηση προϊόντων, κ.ά.

Επιπλέον συνοδεύεται από σημαντικές υπηρεσίες όπως εισαγωγή προϊόντων, συνεχή υποστήριξη, όλες τις ανανεώσεις κατά την περίοδο της συνδρομής χωρίς extra χρέωση, κ.ά.

Επιπλέον Προσφορές!

Για λίγο διάστημα μόνο, με την υιοθέτηση του GetOrder απολαμβάνετε δυο σημαντικές προσφορές:

1. Έκπτωση 20% στις υπηρεσίες κατασκευής / ανακατασκευής του δικτυακού σας τόπου.

2. Έκπτωση 20% σε γραφιστικές υπηρεσίες (π.χ. μενου) από επιλεγμένους γραφίστες, συνεργάτες της ΙΜΜΚΟ.

Πως μπορώ να μάθω περισσότερα;

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια αναλυτικότερη παρουσίαση του συστήματος.

 

Σίγμα Plus - Σύστημα Σχολικών Επιτροπών και Σχολικών Κοινοτήτων

Σίγμα...
όπως Σχολείο,
όπως Σχολική Επιτροπή...

Sigmaplus Logo

Το σύστημα "Σίγμα plus" προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
  • Ταχύτητα και απλούστευση διαδικασιών
  • Πρόσβαση από παντού για πιστοποιημένους χρήστες
  • Μείωση του φόρτου εργασίας για τις διοικητικές / διαχειριστικές διαδικασίες των μελών των σχολικών κοινοτήτων και επιτροπών
  • Καθολικός χαρακτήρας, καθώς εμπλέκονται και διευκολύνονται τόσο οι σχολικές επιτροπές, όσο και οι σχολικές κοινότητες
  • Απρόσκοπτη λειτουργία
  • Συνεχής υποστήριξη
  • Αναβαθμίσεις για όλους, σε πραγματικό χρόνο και με βάση κάθε νέα αλλαγή στη νομοθεσία και τις θεσμικές απαιτήσεις.

 

WebHotelier - Online Σύστημα Κρατήσεων για Ξενοδοχεία/ Καταλύματα

Η ΙΜΜΚΟ συνεργάζεται με την ελληνική εταιρία RezLogic και προσφέρει ένα από τα καλύτερα και αποτελεσματικότερα online συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων για ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα.

Το WebHotelier είναι ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο σύστημα on-line κρατήσεων, απόλυτα χρηστικό και φιλικό προς τους τελικούς χρήστες, το οποίο παρέχει υψηλών απαιτήσεων υπηρεσίες για κάθε τύπο επιχείρησης στον τομέα της διαμονής και της φιλοξενίας.

Μεταξύ άλλων, το WebHotelier παρέχει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων δυνατότητες όπως:

  • webhotelierΔυναμική τιμολόγηση και δημιουργία δυναμικών πακέτων φιλοξενίας
  • Καθορισμό τιμoκαταλόγων ανά δωμάτιο (Room Rates)
  • Πολυγλωσσικότητα
  • Δημιουργία ειδικών τιμοκαταλόγων για συνεργάτες με ειδικό κωδικό πρόσβασης
  • Υποσύστημα δημιουργίας εκπτωτικών κουπονιών μέσω ειδικών κωδικών (voucher codes) για διαφημιστικούς / προωθητικούς σκοπούς
  • Ασφαλείς Online Πληρωμές
  • Βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης
  • Συνδεσιμότητα με άλλα διεθνή portals (π.χ. TripAdvisor.com, Greeka.com, GTO.gr, lovelyhotels.gr, exploresantorini.com, santorini.com)
  • Ανάρτηση χαρτών και οδηγιών πρόσβασης στο ξενοδοχείο
  • Σύνδεση με Ταξιδιωτικούς Πράκτορες
  • Ανάπτυξη και διαχείριση υπηρεσιών μελών (Members Club), κ.ά.

Και όλα τα παραπάνω:

α) Χωρίς εγκαταστάσεις επιπλεόν λογισμικού ή υπολογιστικών συστημάτων στα ξενοδοχεία/ καταλύματα. Όλες οι λειτουργίες του συστήματος πραγματοποιούνται και διαχειρίζονται με εύκολο τρόπο μέσω του Διαδικτύου.

β) Με ιδιαίτερα χαμηλή χρέωση που βασίζεται στον όγκο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται.

γ) Με την εγγύηση, την αξιοπιστία και την πλήρη υποστήριξη των εταιριών ΙΜΜΚΟ και RezLogic.

Για μια πλήρη και σωστή ενημέρωση σχετικά με το σύστημα WebHotelier και τα οφέλη του, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις διαμονής και φιλοξενίας μπορούν να έρθουν σε επαφή με τους συμβούλους της ΙΜΜΚΟ.

>> Δείτε μερικά από τα ξενοδοχεία/ ενοικιαζόμενα διαμερίσματα/ καταλύματα που χρησιμοποιούν το WebHotelier

Γρήγορη Επικοινωνία

  info (@) immko.gr
Χανιά 2821058290

  Περισσότερα στοιχεία επικοινωνίας

 

Βρείτε μας στον χάρτη

Για την IMMKO

Ολοκληρωμένες διαδικτυακές υπηρεσίες από το 2007. Ο τεχνολογικός σας συνεργάτης!

Newsletter

Μάθετε ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εξελίξεις, επιτυχημένες πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν και τα τελευταία νέα της ΙΜΜΚΟ από το μηνιαίο μας newsletter!