Το Citizen Relationship Management System (IMMKO CiRM) αποτελεί ένα εύχρηστο και αποτελεσματικό σύστημα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Αποστολή του είναι η καταγραφή, η οργάνωση και η διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών (citizen requests management) και η διαχείριση των εργασιών (workflow management) σε φορείς δημόσιας διοίκησης.
Σκοπός του IMMKO CiRM είναι να διευκολύνει τους φορείς-χρήστες:
- στην έγκαιρη και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων των πολιτών και ταυτόχρονα
- στην ποιοτική αναβάθμιση της επιχειρησιακής λειτουργίας των φορέων δημόσιας διοίκησης μέσω της βέλτιστης διαχείρισης ανθρώπινων (human resource management) και λειτουργικών πόρων (operational management).
Σε ποιους απευθύνεται:
- Δήμους – Περιφέρειες.
- Οργανισμούς Δημοσίου Δικαίου – Συμφέροντος που διαχειρίζονται αιτήματα πολιτών (π.χ. Επιμελητήρια).
Απαιτήσεις του Συστήματος:
- Το IMMKO CiRM είναι ένα Web-based σύστημα και αυτό του επιτρέπει να λειτουργεί κάτω από οποιοδήποτε περιβάλλον εργασίας.
Το σύστημα ΔΕΝ απαιτεί: - Την αγορά και εγκατάσταση νέου υλικού (hardware)Την αναβάθμιση των λογισμικών (software) που διαθέτει ο οργανισμός που το χρησιμοποιεί.
- Εξειδικευμένες γνώσεις πληροφορικής από τους χρήστες
- Επί τόπου συντήρηση και βελτιστοποίηση, καθώς μπορούν να γίνουν απομακρυσμένα.
